onsdag 21 mars 2012

P.O.P

När Love var mindre handlade jag nästan bara på Polarn o Pyret och jag gillade bla deras landskapskläder och köpte i flera storlekar och färger. Mycket bra kvalla på dessa kläder och de var mjuka och sköna.
Jag gjorde en layout på Love där han har på sig P.O.P kläder från topp till tå. Det mesta av materialet kommer från ett kortkit som jag vann från Scrapptorget, men eftersom jag inte är någon kortmakare så fick det bli en LO.

EnLitenButiks månadstävling går ut på att man ska använda sig av färgstänk, banners och nån form av stämpel. Jag testade min nya Sew Stamper och hoppas att det räknas som något stämplat.

Så här blev min LO

3 kommentarer:

En liten butik sa...

jättefin lo - tack för att du deltar i En liten butiks tävling! //Lotta

Anna Ekman sa...

Vilken busig och härlig layout! Tack för ditt fina bidrag.

linaliten sa...

Det är klart att det räknas som något stämplat! Tack för ditt fina bidrag! :)